Politica de retur

 Politica de retur

  1. Dreptul de returnare a produselor cumparate de la noi? Exista o lege (Ordonanta de Guvern nr. 34 din 2014) privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii) care te apara. Potrivit acestei legi, poti returna produsele cumparate online, fara sa invoci un motiv anume, in termen de 14 zile de la ziua la care intrati dv. sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor (in cazul unui contract de vanzare) sau de la ziua la care intrati dv. sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dv., in posesia fizica a ultimului produs (in cazul unui contract privind bunuri multiple comandate de consumator printr-o singura comanda si livrate separat), sau de la ziua la care intrati dv. sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dv., in posesia fizica a ultimului lot sau a ultimei piese (in cazul unui contract privind livrarea unui produs constand din mai multe loturi sau parti). Noi ne conformam 100% si iti spunem ca in 14 zile calendaristice de la primirea produselor cumparate din magazinul online ImperiumFashion.ro le puteti returna si vei primi toti banii (mai putin cei de livrare) inapoi.
  2. Termenul pentru returnarea produselor curge de la primirea produsului. In cazul in care ati comandat mai multe produse in cadrul aceleiasi comenzi, iar acestea va sunt livrate succesiv, termenul curge de la primirea ultimului produs, conform legii.
  3. Clientul se obliga sa plateasca si taxele de curierat, pentru returul / schimbul produsului / produselor comandate. Taxele de curierat pentru un transport sunt in valoare de 16 RON. Banii ti se vor returna in maxim 14 de zile calendaristicede la momentul returnarii produsului.
  4. In baza art. 16 lit. e din OUG 34/2014, nu se accepta returnarea produselor care prezinta urme de purtare si care au un miros atipic impregnat in tesatura. In astfel de situatii sunt returnate produsele catre expeditor cu plata la livrare a tuturor taxelor de curierat incluse. Fiind incorecta returnarea produselor intr-o forma alterata, SC Imperium ENT SRL nu are responsabilitate in acceptarea acestora.
  5. Transport gratuit.Produsele cu transport gratuit fac subiectul acestei promotii atat timp cat nu sunt returnate (sau fac parte din comenzi returnate partial/integral). In caz contrar, transportul pentru returnarea produsului va fi oprit din totalul sumei datorate clientului. Produsele cu transport gratuit nu vor beneficia de aceasta promotie daca sunt o comanda de schimb.
  6. Nu aceptam retururi cu ramburs. Plata oricarui retur ce respecta termenii si conditiile ro va fi efectuata dupa primirea si verificarea produselor returnate, si nu inainte prin plata la primirea coletului.
  7. Rambursarea banilor pe produsele returnate (inclusiv taxe de transport sau nu, dupa caz) se va face folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
  8. Pentru a va exercita dreptul de retragere (de returnare a produselor) trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin e-mail. In acest scop, puteti folosi modelul de retragere de la noi de pe site; folosirea lui nu este insa obligatorie. De asemenea, puteti completa si transmite electronic de pe site-ul nostru formularul standard de retur () sau orice alta declaratie neechivoca. Daca folositi aceasta optiune, va vom transmite fara intarziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere. Completarea formularului de retur, in orice forma aleasa, este obligatorie.
  9. Toate produsele prezente pe site-ul nostru pot fi returnate sau schimbate cu exceptia produselor ce intra in contact direct cu pielea (masti, lenjerie intima, costume de baie) sau a produselor ce au urme de purtare sau deteriorare.
  10. In cazul in care produsul returnat nu are eticheta originala sau cutia produsului este deteriorata(are scotch lipit direct pe ea), clientul va plati o taxa de 10% din valoarea produsului. Produsul returnat trebuie impachetat corespunzator pentru a fi protejat in timpul transportului.
  11. Cum faci sa returnezi sau sa schimbi un produs? 
  12. In cazul in care produsul comandat initial nu mai este disponibil sau pretul de achizitie al produsului comandat s-a modificat intre timp, suma achitata pentru produs va fi restituita.
  13. Suna-ne la 0785 48 95 19, returul presupune inlocuirea unei marimi cu alta,nu inlocuirea unui produs cu altul.
  14. In cazul in care produsul primit prezinta vreo defectiune, acesta trebuie returnat catre noi in maxim 48 de ore de la primire.
  15. Daca produsul sau produsele achizitionate prezinta un defect de fabricatie, acesta poate fi returnat sau schimbat, fara nici un cost suplimentar. Noi vom plati transportul si vom returna intreaga suma de bani platita pentru acel(e) produs(e). Daca vrei banii inapoi, scrie-ne un email cu numele tau complet, contul IBAN si banca la office@imperiumfashion.ro.
  16. Clientul se obliga sa plateasca si taxele de curierat, pentru returul / schimbul produsului / produselor comandate. Taxele de curierat pentru un transport sunt in valoare de 16 RON. . Daca vrei banii inapoi, scrie-ne un email cu numele tau complet, contul IBAN si banca la office@imperiumfashion.ro.
  17. Singurul caz in care clientul nu este nevoit sa plateasca nicio taxa de retur sau transport, apare atunci cand produsul prezinta un defect de fabricatie sau nu a fost cel comandat de client. In acest caz ne asumam toata raspunderea si operam schimbarea produsului sau returnarea banilor in mod GRATUIT.
  18. Cand doriti returnarea unui produs exista doua modalitati:
  19. putem chema noi un curier sa vina la adresa specificata de dumneavoastra pentru ridicarea sa (va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor in valoare de 16 lei) sau
  20. puteti sa returnati dumneavoastra produsul prin curier la adresa Str. Brailita, nr 7, bl D9A, parter, ap 4, sector 3, Bucuresti (va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor care variaza in functie de modalitatea aleasa), fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Daca doriti schimbul produsului va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor in valoare de 16 lei platita pentru ridicarea produsului precum si o taxa suplimentara de 16 lei pentru livrarea sa catre dumneavoastra. In cazul in care va asumati dumneavoastra obligatia de returnare a podusului, putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata. Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

  1. Garantia produselor
  2. ro este obligat sa livreze consumatorului produse care sunt in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare. Se considera ca produsele sunt in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare daca:
  3. corespund descrierii facute de vanzator si au aceleasi calitati ca si produsele pe care vanzatorul le-a prezentat consumatorului ca mostra sau model;
  4. corespund oricarui scop specific solicitat de catre consumator, scop facut cunoscut vanzatorului si acceptat de acesta la incheierea contractului de vanzare-cumparare;
  5. corespund scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal produsele de acelasi tip;
  6. fiind de acelasi tip, prezinta parametri de calitate si performante normale, la care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura produsului si declaratiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, facute de vanzator, de producator sau de reprezentantul acestuia, in special prin publicitate sau prin inscriere pe eticheta produsului.
  7. Nu se considera a fi lipsa de conformitate daca in momentul incheierii contractului de vanzare-cumparare consumatorul a cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de conformitate ori daca lipsa de conformitate isi are originea in materialele furnizate de consumator. Vanzatorul nu este raspunzator de declaratiile publice prevazute la art. 8 alin. (1) lit. (d), in oricare dintre urmatoarele situatii, daca probeaza ca:
  8. nu a cunoscut si nu ar fi putut, in mod rezonabil, sa cunoasca declaratiile in cauza;
  9. declaratia fusese corectata la momentul incheierii contractului de vanzare-cumparare;
  10. decizia de a cumpara produsul nu putea fi influentata de declaratiile publice in cauza.
  11. ro ofera garantie de conformitate timp de o luna pentru toate produsele comercializate. In cazul produselor cu lipsa de conformitate ImperiumFashion.ro va ofera repararea, inlocuirea, reducerea pretului sau rambursarea contravalorii produsului.
  12. ro este raspunzator fata de clientul sau pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul cand au fost livrate produsele. In cazul lipsei conformitatii, clientul are dreptul de a solicita vanzatorului ( ImperiumFashion.ro) sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind acest produs.
  13. In cazul lipsei conformitatii, clientii au dreptul de a solicita ro inlocuirea produsului, fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata. O masura reparatorie va fi considerata ca disproportionata, daca ea impune vanzatorului costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu cealalta masura reparatorie, luandu-se in considerare: a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate; b) importanta lipsei de conformitate; c) daca cealalta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativ pentru consumator. O masura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca vanzatorul nu poate asigura produse identice pentru inlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.
  14. Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord, in scris, intre ro si client, si fara niciun inconvenient semnificativ pentru client, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele. ImperiumFashion.ro nu va depasi perioada de timp stabilita de 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul i-a adus la cunostinta lipsa de conformitate a produsului.
  15. Consumatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului in oricare dintre urmatoarele cazuri: a) daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea produsului; b) daca ImperiumFashion.ro nu a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila; c) daca ImperiumFashion.ro nu a luat masura reparatorie fara inconveniente semnificative pentru consumator.
  16. Clientii au dreptul sa ceara garantia produsului cumparat in scris sau pe orice alt suport durabil, disponibil si accesibil acestuia, printr-un mail la adresa office@imperiumfashion.ro sau la numarul de telefon 0785 48 95 19.
  17. Produsul/produsele dumneavoastra nu mai beneficiaza de garantie atunci cand: dau dovada de uzura normala in urma purtarii, de purtare si folosire excesiva sau gresita si pentru alte scopuri decat a fost gandit, au rupturi, materialul s-a decolorat sau au aparut urme de uzura in locurile cele mai folosite, procesul de spalare si intretinere specific fiecarui produs nu a fost respectat, produsele au fost tinute in conditii de umiditate sau expunere la soare.
  18. Pentru acordarea garantiei este necesara respectarea urmatoarelor instructiuni de intretinere, folosire si depozitare a produselor vestimentare si incaltaminte:
  19. Intretinere: Obiectele vestimentare trebuie spalate conform instructiunilor de pe eticheta din interior.
  20. Folosire: Evitati contactul produselor cu flacara deschisa sau obiecte taioase.
  21. Depozitare: Produsele trebuie depozitate in locuri ferite de soare si umiditate.

 

MY ACCOUNT
× Cum va putem ajuta ?